Diana Ploegaert

Home » Diana Ploegaert
Diana Ploegaert2019-07-30T14:47:22+02:00

Diana Ploegaert

Diana Ploegaert
Diana PloegaertOnderzoeksassistent
06-15699463

Diana werkt als onderzoeksassistent bij ecbo. Ze houdt ervan mee te denken en problemen voor de onderzoekers op allerlei gebied op te lossen. Haar werkzaamheden strekken zich uit van het opsporen van sleutel-/contactpersonen in instellingen en het verzamelen van kwantitatieve en kwalitatieve data op locatie tot verslaglegging van verzamelde informatie in daarvoor bestemde formats en systemen. Daarnaast assisteert zij bij diverse kennisverspreidingsactiviteiten, in de vorm van logistieke coördinatie van bijeenkomsten en ondersteuning bij de publicaties, digitale nieuwsbrieven en de website van ecbo. Ze vindt het vooral leuk om digitale informatiesystemen (zoals CRM en eventplanners) te beheren en alle ins en outs ervan te kunnen gebruiken in de praktijk. Dit alles met oog voor kwaliteit.

Expertisegebieden

  • Gegevensbeheer

  • Dataverzameling

  • Kennisverspreiding

Publicaties

2019-10-25T12:21:16+02:00

Een digitaal scholingsportal: stimulans voor de deelname aan LLO?

Een digitaal scholingsportal: stimulans voor de deelname aan LLO?

Nederlanders zijn enthousiast over het idee van een digitale portal over scholingsmogelijkheden, die van overheidswege wordt ingericht. Dat neemt niet weg dat voor een belangrijke groep mensen zo’n portal niet het beste instrument is om de deelname aan scholing dichterbij te brengen. Dit blijkt uit onderzoek dat ecbo en CentERdata hebben uitgevoerd in opdracht van het ministerie van OCW.

Nieuws

1009, 2019

Motiveren van laaggeletterden

Door |10 september 2019|Categorie(ën): Mbo-organisatie|Tags: , |Reacties uitgeschakeld voor Motiveren van laaggeletterden

Een literatuurstudie naar succesvolle interventies. In Nederland hebben ruim 2,5 miljoen volwassenen moeite met taal en rekenen. Vanuit het actieprogramma Tel mee met Taal is een 2-jarig onderzoek uitgevoerd dat een bijdrage moet leveren aan het terugdringen van het aantal mensen met taal- en rekenvaardigheden onder basisniveau.